obrázek

eShop


 
helpDesk

EdgeFrame® eShop

Elektronický obchod. Tolik diskutované téma, zda funguje či nikoli. Odpovědět se dá jednoduše. Ano, e-shop je funkční záležitost, pokud je funkční, obsahuje rychlou navigaci, je správně SEO optimalizován atd. Existuje okolo 2.500 různých obchodů, ale je velmi těžké si vybrat takový, aby byl skutečným přínosem a tedy přínosem peněz a ušetřeného času.

Technologií k efektivnímu obchodování

Technologii online obchodování známe. Dlouhodobě proto rozvíjíme vlastní řešení, které integruje veškeré naše zkušenosti z oblasti designu, marketingu a online obchodování. Stále více subjektů začíná provozovat nejrůznější druhy elektronických obchodů kvůli nízkým provozním nákladům (pro provoz elektronického obchodu není nezbytně nutné vlastnit sklad, manipulační techniku apod.), neomezenému trhu a to jak lokálnímu, tak celosvětovému.

Klíčové vlastnosti

  • optimalizace pro vyhledávače s enginem Google & Seznam
  • modul manuální či automatické správy zboží
  • více úrovňový modul pro správu kategorií
  • modul pro správu registrovaných uživatelů
  • modul pro správu objednávek vč. sledování balíků
  • fakturační modul (napojení na účetní systém a správu zakázek)
  • podpora regionálních distribucí (v rámci každého regionu může být prodáváno jiné zboží z legislativních aj. důvodů)
  • modul cenových tříd (ceny pro distributory, stálé odběratele apod.
  • podpora B2B (business to business) a B2C (business to customer)
  • modul sledování vývoje historie cen
  • pohodlné objednání ve dvou krocích (i bez nutnosti registrace)
  • statistický modul (realtime analýza prodeje produktů, tržeb)

Podpora platebních modulů

  • Podpora karet Visa, Maesto, Amex a další
  • Podpora platebního modulu PayPal, 3D Secure, pay sec
  • Podpora bank: Česká spořitelna, ČSOB, eBanka, Komerční banka a další

Propojení s EdgeFrame CMS

  • společné administrátorské účty
  • společné uživatelské účty
  • jednotné rozhraní pro správu obsahu jednotlivých stránek

Internetový obchod nemusí být pouze obchodem, ale může sloužit i jako katalog zboží. Chcete-li v budoucnu katalog rozšířit na plnohodnotný eshop, není nic jednoduššího než doplňit do systému EdgeFrame eShop modul pro správu cen a online prodej produktů.

Proč uživatelé rádi nakupují v elektronických obchodech? Velmi častým jevem je situace, kdy uživatel zboží, o které má zájem, prohlédne v kamenném obchodě a následně na internetu hledá nejvhodnější cenu. Právě cena bývala a někdy i zůstává hlavním kritériem pro nákup.

Elektronický obchod tedy musí obsahovat velmi pokročilý modul pro správu cen a sledování vývoje cen, aby váš elektronický obchod zůstal konkurenceschopný.

Prodej není ale pouze o ceně. Prodej produktu je také o síle značky na trhu. Existuje velké množství lidí, kteří jsou ochotni zaplatít více peněz (mnohdy za kvalitativně horší zboží) tehdy, pokud ono zboží na sobě nese jejich oblíbenou značku. Proto je pro plně efektivní prodej nutné nejen vybrat vhodný elektronický systém obchodování, ale také investovat fi nanční prostředky do reklamy a podpory prodeje.

Co můžeme udělat navíc

  • pomůžeme vám s naplněním e-shopu vašimi produkty (manuálně či automaticky)
  • zaškolíme váš personál pro práci s elektronickým obchodem
  • odpovíme vám na právní důsledky provozování elektronického obchodu
  • společnou analýzou nalezneme vhodné řešení pro efektivní řízení objednávek
  • zajistíme online reklamu na bázi klíčových slov, která bude refl ektovat nejen vaše požadavky, ale také požadavky trhu v dané oblasti (Ve spolupráci s grafickým studiem PositiveZero.co.uk)
  • zajistíme vizuální styl offline reklamy pro billboardy, letáky, lepící pásky, krabice apod. (Ve spolupráci s grafickým studiem PositiveZero.co.uk)


Zdroj: http://www.edgeframe.cz/cs-CZ/EdgeFrame-eShop.html